Szerviz

Társaságunk alapítói irodatechnikai tevékenységüket a ’90-es évek elején kezdték meg. A magyar tulajdonú cég, lelkes munkatársainak naprakész műszaki hátterére és professzionális irodai berendezésekre alapozott, költséghatékony megoldásokkal biztosítja önmaga és partnerei számára a dinamikus fejlődést. Társaságunk a KONICA MINOLTA márka Hivatalos Márkakereskedése. Szervizünk többszáz irodatechnikai eszköz szerződéses üzemeltetését, tulajdonosaik teljes elégedettségét tudhatja magáénak. Kínálunk új és felújított berendezéseket akár tartós bérletben is vagy teljeskörű szervizszolgáltatási szerződéssel.

 

Teljeskörű szervizszolgáltatási szerződés keretében vállaljuk:

  • a szerződött irodatechnikai berendezések rendszeres javítását / karbantartását

  • az üzemeltetéshez szükséges alkatrészek és kellékanyagok biztosítását és ezeknek a kiszállítását

  • a javításokat a bejelentéstől számított 8 órán belül megkezdjük

  • cseregépet biztosítunk, ha a javítás elhúzódik és akadályozza a munkavégzést

Irodatechnikai berendezés üzembe helyezésekor vállaljuk:

  • az irodatechnikai berendezés kiszállítását

  • az irodatechnikai berendezés kezelési oktatását

  • az irodatechnikai berendezés informatikai telepítését 2db számítógépre térítésmentesen, további számítógépekre térítéssel (hálózati nyomtatás és szkennelés)

  • az irodatechnikai berendezésbe épített authentikáció (lekódolás) beállítását igény szerint

  • Primon külső authentikáció telepítését térítés ellenében (üzembe helyezés előtt árajánlatot küldünk a telepítés díjáról)